Cubus Immobiliària Carrer Bisbe Lorenzana, 24, 17800 Olot, Girona

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Acerca del Negocio

Cubus Immobiliària Olot i la Garrotxa - Comprar, llogar o vendre | A Cubus Immobiliària t’oferim pisos de lloguer i pisos en venta a Olot. Prefereixes comprar casa a Olot o la Garrotxa? O potser vols vendre una casa?

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Caracteristicas

  • Acceso para sillas de ruedas

Resenas recomendadas

Ana Perea
16.01.2024
Cubus Immobiliària
Hay que buscar soluciones para tener más pisos para alquilar con mascotas, pero ya no sólo esta inmobiliaria, sino todas... Pero parece que les va bien y no se mueven.De lo que me quiero quejar de esta inmobiliaria en concreto, es de que por muchas llamadas hechas para ser el primero de la lista en ver una casa de alquiler ( porque está dificil la cosa en Olot), si viene alguien y les da una paga y senyal (sin ver el piso eh, que yo flipo, quién da una paga y senyal sin ver el piso antes?) pues que te quedas sin casa o piso de alquiler. Así van las cosas hoy en dia, la pela es la pela.No sé la gente, pero a mi no me ha pasado nunca. Está claro que cada uno lleva su negocio como quiere, pero a mi no me gustó.
Anna Sanz
07.01.2024
Cubus Immobiliària
Equipo muy profesional y con mucha predisposición a aportar soluciones. Estamos muy contentos con sus servicios, especialmente con Laura S., muy resolutiva.
Abraham Muley
22.12.2023
Cubus Immobiliària
Inmobiliaria con gran trayectoria profesional. He alquilado varias veces mis pisos con esta inmobiliaria y nunca he tenido ningún problema. Es más, gracias a su experiencia todos los inquilinos que he tenido han sido buenos pagadores y no me han dado ningún problema, cosa que cuando puse mis pisos en alquiler por mi propia cuenta todo fueron problemas e impagados. Enhorabuena por su profesionalidad!!!!!
Patt Fhon
21.12.2023
Cubus Immobiliària
La atención fantástica y muy amables todo muy satisfactorio estamos encantados.
Anna Sanchez
19.12.2023
Cubus Immobiliària
Experiencia inmejorable!. Estamos muy agradecidos al equipo de Cubus y en especial a Laura, que siempre ha estado dispuesta a responder cualquier duda y que nos ha hecho sentir muy bien acompañados en todo momento. Para nosotros ha sido un 10/10. ¡Muchas gracias!
Parikshit Verma
17.12.2023
Cubus Immobiliària
They may be professional for one time service which is the case when buying a property. In the case of renting the property, Cubus fails to deliver proper service or help. They expect the tenants to wait till they have time to provide the service for even basic amenities like water repairs. Moreover, the tenant is not allowed to make the repairs by themselves without permission as stated in their contract. Even knowing that they have a lot of clients, they contract small teams for such issues to save costs. This completely ties the hands of the tenant and the tenant is at the mercy of CUBUS to either permit to make the repairs or send someone for repairs at their own convenient time. In today's world where we have become so advanced in the field of technology and processes, somewhere someone forgot to upgrade themselves. This is not ideal for service based industry where an agency is contracted to give services related to basic amenities.EDIT:Even after requesting so much, CUBUS knows how to play around with their clients.1. Contracting an understaffed agency for providing basic amenity services.2. Purposefully binding the client to follow their rules or paying a huge penalty.3. Happily going home at the exact clock strike of 19h without even checking if their clients got the service.4. Leaving their clients clueless that if they will be able to get water for days or not.This clearly feels like a violation of consumer rights by a real estate agency trying to maximize their profits on the cost of basic human needs. #consumerprotection #consumerrightsDay 2 of irresponsibility:CUBUS does not trust other service providers but their own. They tried 2 service providers today to check the problem with the radiator. Both of them gave a huge budget of repairs. I asked the third service provider to check and he gave a relatively lower budget. Even after knowing all the budgets, Cubus doesnt think that it is their responsibility to immediately talk to the owner. Only after inquiring about the resolution, they thought that they have to inform the owner. The day has ended since the clock struck 19h and still no resolution. On digging deeper into CUBUS contracts, I found a violation of Article 21 of the rental contract. On telling them this, they have stopped replying to my text conversation. It is a request to all CUBUS clients and future clients, PLEASE BE AWARE OF RENTAL PRACTICES OF SUCH COMPANIES AND READ THE CONTRACT TO MAKE SURE IT IS COHERENT WITH THE NATIONAL LAW.
jaume pujolas
17.12.2023
Cubus Immobiliària
Excelente trato personal y máxima profesionalidad de los agentes de la immobiliaria. 100x100 recomendable
Sergio Morales Ortiz
16.12.2023
Cubus Immobiliària
hola mi experiencia a sido increible,son muy profesionales,muy atentos con el cliente y no dudaria en volver a depositar toda mi confianza en ellos.muchas gracias a ANTONIA y LAURA.

Anadir Resena

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Carrer Bisbe Lorenzana, 24, 17800 Olot, Girona
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